delivered.png

מדיניות משלוחים

שליח עד בית הלקוח:

משלוח עד בית הלקוח לכל חלקי הארץ – בעלות 35 ש"ח.
ברכישה מעל 299 ש"ח – משלוח עם שליח לבית הלקוח בחינם.

  • אספקת המוצר/ים הינה עד X ימי עסקים לא כולל יום ההזמנה עצמו.
    (יום ההזמנה יחשב בשעות הפעילות 8:00-16:00)
  • הזמנה אשר בוצעה בתשלום “טלפוני” לא מחייבת שיריון המוצר/ים מהמלאי עד אשר יבוצע תשלום בגין ההזמנה.
    רק הזמנות ששולמו בכרטיס אשראי בדף העגלה ישוריינו במלאי עבור הלקוח.
  • שילוח עם שליח עד הבית
    ביום השילוח השליח ייצור עמך קשר בשיחת טלפון ו/או מסרון על מנת לתאם את הגעתו.
    מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר.
  • שעות המשלוחים הינם 20:00-8:00, על כן רצוי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך).
  • במשלוחים המיועדים להגיע ליישובים סביב הקו הירוק, יישובי הערבה, אילת ורמת הגולן, יש לקחת בחשבון שזמני המשלוח עלולים להתארך מעבר למצוין.
  • לא ניתן לשלוח מוצרים מעבר לקו הירוק.

איסוף עצמי מנקודת חלוקה:

לבחור באפשרות משלוח את האפשרות "לאיסוף מנקודת חלוקה".
בשיטה זאת על הלקוח לגשת ללוקרים ונקודות חלוקה הפרוסים בפריסה ארצית והממוקמים בתחנות דלק, מרכזי קניות, קניונים, שכונות מגורים ועוד.
באמצעות הלוקרים ונקודות החלוקה הללו ניתן לקבל משלוחים בזמן שנוח
לנמען, מבלי להמתין בבית לשליח.
להלן "שירות E-POST"

באמצעות שירות E-POST, ניתן לקבל את המשלוח לנמען בתוך 5 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה) באופן עצמאי.
משלוח לנקודות איסוף הפזורות ברחבי הארץ – בעלות 19 ש"ח.
לחצי כאן לצפייה בכל נקודות החלוקה הקיימות

ברכישה מעל 299 ש"ח – משלוח לנקודת איסוף בחינם.

איסוף עצמי מהחנות:

ניתן לבצע איסוף עצמי מהחנות הפיזית בכתובת:
XXXXXX בימים א'-ה' בין השעות 9:00-19:00, ניתן לאסוף תוך 2 ימי עסקים ועד שבועיים מיום ההזמנה.
יש לתאם הגעה דרך שירות הלקוחות או במשלוח הודעת וואטאפ.

לכל שאלה אחרת ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון XXXXX
או דרך ה-WhatsApp שלנו במספר XXXXX
ואפשר גם לפנות אלינו דרך המייל בכתובת: [email protected]

תפריט נגישות

פתח צ'אט
היי איך אפשר לעזור לך היום ?
לחץ על הלחצן העגול ותוכל לדבר אתנו ישירות באפליקציה.
אם אתה גולש מvמחשב, יפתח לך חלון Whatsapp Web