conversation.png

שאלות ותשובות

יש ללחוץ על השאלה על מנת לצפות בתשובתה, יש לכם שאלה שלא כתובה כאן ? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור

את המוצרים יש לשלוח אלינו חזרה לכתובת: בר גיורא 15 פתח תקווה

אפשר לשלוח את המוצרים בדרכים הבאות:

  1. ע"י תיאום הגעת שליח מול שירות הלקוחות שלנו (השירות הינו בעלות של 30 ש"ח).
  2. בדואר רגיל או דואר רשום – אנו ממליצים לשלוח את ההחזרה בדואר רשום על מנת שיהיה מבוטח וכך גם תוכלו לעקוב אחרי הגעתו בחזרה אלינו.

ניתן להחזיר מוצרים עד 30 ימים מיום ההזמנה (כאשר המוצרים באריזה)

מוצרי יד שניה/תצוגה חשמליים לא ניתנים להחזר. כל שאר המוצרים האחרים שאינם חשמליים ניתן לשלוח בחזרה עד 2 ימים שהיו נמצאים אצל הלקוח עם הוכחת אישור משלוח.
כמובן צריכים להיות באותו המצב הקוסמטי/תקינים כמו שהלקוח קיבל את המוצר.

איסוף עצמי מתאפשר ע"י 2 שלבים:

  1. בעמוד התשלום באתר יש לבחור בשיטת משלוח: "איסוף עצמי מפתח תקווה".
  2. בשלב הזנת פרטי התשלום יש לבחור ב"הזמנה טלפונית".

לאחר שליחת ההזמנה באתר המוצרים ימתינו לך בכתובת שבאתר. תוך 24 שעות.

ישלח אליך מייל או הודעת וואטצאפ על כך שאפשר להגיע לאסוף את הזמנתך, מחכים להגעתכם אלינו עם חיוך

כרגע ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי במעמד הקנייה בלבד.

במידה ותרצו לקנות במזומן ניתן לעשות זאת ע"י הגעה אלינו לכתובת לצורך איסוף עצמי או במקרים מסוימים בתיאום מראש.

לאחר שההזמנה שלך נארזה ונשלחה, תקבל במייל נוסף פרטי מעקב עם קישור לאתר של חברת השליחויות ששם תוכל לעקוב אחר הזמנתך.

סביר להניח שתקבל גם מסרון לטלפון הנייד שלך עם קישור למעקב.

ניתן להיכנס לעמוד מעקב ההזמנות מהקישור הבא:
https://extremeit.co.il/track-order

מעקב ובדיקת סטטוס משלוח

שם להזין את מספר המעקב שקיבלת מאיתנו ואת מספר הטלפון הנייד שרשמת בזמן ביצוע ההזמה באתר שלנו.

המשלוחים שלנו סופר מהירים ומגיעים אליך עם חברת שליחויות איכותית וזריזה עד פתח הדלת עד 5 ימי עסקים (לרוב מגיע מהר יותר) לא כולל יום ההזמנה, ימי שישי וערבי חג.

אם אתה גר בעיר מרכזית (כמו תל אביב לדוגמה) אז בדרך כלל לפני! (לישובים מרוחקים מאוד, זמן המשלוח יכול להגיע לעד 7 ימי עסקים).

חשוב לנו לציין כי אין ביכולתנו לקחת אחריות על עיכובים שחלים בחברות השליחויות/דואר אך כמובן שנשמח תמיד לעמוד לרשותך ולבדוק את תהליך שילוח ההזמנה שלך בשירות הלקוחות שלנו.

כן, כל המחירים של המוצרים כוללים מע”מ כחוק אלא אם צוין מפורשות אחרת.

ניתן לבצע את התשלום באמצעות חברות האשראי השונות כגון:

ויזה ,ישראכרט מאסטרכארד ודיינרס.

  • אפליקציית ביט BIT.
  • שירות פייפאל PAYPAL.

כל שירותי התשלום מאובטחים בתקני האבטחה וההצפנה החמורים ביותר.

כל הנתונים שהלקוחות מזינים באתר נשארים חסויים לחלוטין, ממש כמו בקניה רגילה בכרטיס אשראי בחנות פיזית. אנו באקסטרים איט מתייחסים לאבטחת המידע של הלקוחות בראש סדר העדיפויות, ולכן אנו מפעילים את המערכות המתקדמות ביותר על מנת להגן על סודיות לקוחותינו.

הכול בסדר, לפעמים מפספסים אות או מספר במייל.

אפשר פשוט להיכנס לאיזור האישי באתר ולתקן את כתובת המייל שלך.

אנחנו כמובן תמיד זמינים לעזור לך באהבה ולעדכן את הפרטים הנכונים.

ניתן לפנות אלינו בטלפון או לשלוח אלינו הודעת וואטאפ.

מיד בתום תהליך הרכישה יופיע חלון שיכריז "הזמנתך בוצעה בהצלחה" ובו יופיעו כל פרטי ההזמנה שלך. בנוסף, ישלח אליך מייל באופן אוטומטי עם פרטי ההזמנה לכתובת המייל שהזנת בפרטים האישיים בחשבונך בזמן ביצוע ההזמנה.

תוכל לראות פרטים על ההזמנות שלך דרך כניסה לאיזור האישי באתר ולאחר מכן לחיצה על 'ההזמנות שלי. 

כמובן גם במייל שישלח אליך לאחר ביצוע ההזמנה

כן. אתם יכולים לקנות באקסטרים איט ללא הרשמה, ופשוט להזמין פריטים כאורחים באתר.

הפרטים שיוזנו בעמוד הקופה ישמשו למשלוח החשבונית והחבילה אליך.

עם זאת, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי שתוכלו ליהנות מקנייה קלה, מוצלחת ונוחה יותר. משתמשים רשומים יכולים לשמור לעצמם בנפרד פריטים האהובים עליהם לקנייה מאוחרת יותר, כתובות למשלוח, פריטי אשראי וגם לעקוב אחרי היסטוריית ההזמנות.

בקיצור, תירשמו ותהנו באופן מיידי מקופון הנחה של 5% וגם מהטבות מיוחדות עתידיות שישלחו אליך למייל מידי פעם, אנו מבטיחים לא להציק עם מיילים, לך זה רק ישתלם.

לכל שאלה אחרת ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 053-3086505
או דרך ה-WhatsApp שלנו במספר 053-3086505
ואפשר גם לפנות אלינו דרך המייל בכתובת:
[email protected]

תפריט נגישות

פתח צ'אט
היי איך אפשר לעזור לך היום ?
לחץ על הלחצן העגול ותוכל לדבר אתנו ישירות באפליקציה.
אם אתה גולש מvמחשב, יפתח לך חלון Whatsapp Web